Sıkça Sorulan Sorular
Kargo & Teslimat
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra genellikle 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kampanya ve yoğunluk dönemlerinde bu süre uzayabilir.
Kargo firması hangi saatlerde teslimat yapar?
Kargo firmaları genellikle hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında teslimat yapar. Hafta sonları veya resmi tatil günlerinde teslimat yapılıp yapılmadığı kargo firmasına bağlıdır.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza bir takip numarası gönderilir. Bu numara ile ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden siparişinizi kolayca takip edebilirsiniz.
Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücretleri, ürüne göre değişkenlik göstermektedir.
Siparişimi farklı bir adrese gönderebilir miyim?
Evet, sipariş oluştururken teslimat adresi olarak farklı bir adres seçebilirsiniz. Ancak sipariş onaylandıktan sonra adres değişikliği için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz gerekir.
Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Kargo teslimatında, paketi teslim almadan önce dış ambalajını kontrol edin. Hasar, yırtılma veya açılma gibi durumlar varsa, kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Daha sonra müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Teslimat sırasında evde olmazsam ne olur?
Teslimat sırasında adreste bulunmamanız halinde kargo firması, siparişinizi en yakın şubeye teslim eder. Size bırakılan bilgi notunda şube bilgileri yer alır ve belirlenen süre içinde şubeden teslim alabilirsiniz.
Kargo teslimat süresi nedir?
Teslimat süresi genellikle 1-5 iş günü arasında değişmektedir. Bulunduğunuz şehre ve kargo firmasına bağlı olarak süre uzayabilir.
Ürünüm yanlış veya eksik teslim edilirse ne yapmalıyım?
Yanlış veya eksik teslimat durumunda, teslimatı kabul etmeden önce kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutturunuz. Ardından durumu müşteri hizmetlerimize bildirerek çözüm talep edebilirsiniz.
Kargo firmasıyla yaşadığım sorunları nasıl çözebilirim?
Kargo ile ilgili bir sorun yaşamanız durumunda, öncelikle ilgili kargo firmasının müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz. Sorun çözülmezse, bize ulaşarak destek talebinde bulunabilirsiniz.
Yurtdışına kargo gönderimi yapıyor musunuz?
Şu an için yalnızca Türkiye içindeki adreslere teslimat yapılmaktadır. Yurtdışı gönderimleriyle ilgili duyurular için web sitemizi takip edebilirsiniz.
Ödeme
Sitemizde kredi kartı, banka kartı, havale/EFT ve kapıda ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz. Detaylı bilgi için ödeme sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
||">
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
Sitemizde kredi kartı, banka kartı, havale/EFT ve kapıda ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz. Detaylı bilgi için ödeme sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Alışverişlerinizde taksit kullanabilirsiniz.
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?
Evet tamamen güvendesiniz.
Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sitemidir.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?
Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca www.grosshop.com.tr olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz.
İade ücretim ne zaman hesabıma yatar?
Ürününüz depomuza ulaşıp iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra iade süreci başlatılır. İade tutarı, ödeme yaptığınız yönteme bağlı olarak 5-10 iş günü içinde hesabınıza aktarılır.
Ürün iadesi nasıl yapılır?
Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. İade işlemi için, ürünün kullanılmamış ve tekrar satılabilir durumda olması gerekmektedir. Hesabım > İadelerim sayfasından talep oluşturabileceğiniz gibi Müşteri hizmetlerimizden destek alarak iade sürecini başlatabilirsiniz.
Üyelik
Nasıl üye olabilirim?
Ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurabilirsiniz. Ad, soyad, e-posta adresi ve şifrenizi girerek kolayca üye olabilirsiniz.
Üye olmak ücretli mi?
Hayır, grosshop.com.tr`ye üye olmak tamamen ücretsizdir.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra Hesabım > Üelik Bilgilerim alanından ad, soyad, adres ve diğer bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Ana sayfadaki “Giriş Yap” butonuna tıkladıktan sonra “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayın. Kayıtlı e-posta adresinizi girerek şifre sıfırlama bağlantısını talep edebilirsiniz.
Üyeliğimi iptal edebilir miyim?
Evet, üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] adresine talebinizi iletebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üye olmadan “Üye Olmadan Devam Et” seçeneği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak, üyelik avantajlarından faydalanmak için üye olmanızı öneririz.
Üyelik avantajları nelerdir?
Üye olduğunuzda:
• Özel kampanyalardan ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz.
• Daha hızlı alışveriş için adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.
• Siparişlerinizi daha kolay takip edebilirsiniz.
Aynı e-posta adresiyle birden fazla üyelik açabilir miyim?
Hayır, her e-posta adresi yalnızca bir üyelik için kullanılabilir.
Üyelik bilgilerim güvende mi?
Evet, üyelik bilgileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında güvence altındadır. Daha fazla bilgi için Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra Hesabım > Üyelik Bilgilerim sayfasında Şifre Değişikliği bölümünden mevcut şifrenizi değiştirerek yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
Üyeliğimle ilgili sorun yaşarsam ne yapmalıyım?
Üyelikle ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz:
• E-posta: [email protected]
• Telefon: (0362) 256 35 35
Alışveriş
Nasıl sipariş verebilirim?
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.
1- Ana sayfamızda yer alan sizin için özenle hazırlanan kategoriler ve ürünlere göz atın.
2- Satın almak istediğiniz ürünleri seçerek `Sepete Ekle` butonuna tıklayın.
3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan Sepetim simgesine tıklayın.
4- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun. Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak Siparişi Tamamla butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta ile bir takip numarası gönderilir. Bu numara ile kargo şirketinin web sitesinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
||">
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta ile bir takip numarası gönderilir. Bu numara ile kargo şirketinin web sitesinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce, müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz. Kargo çıktıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Ürünleriniz orijinal mi?
Evet, grosshop.com.tr üzerinde satılan tüm ürünler %100 orijinaldir ve üretici firmaların garantisi altındadır.